Funny

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•

#1 2016-04-22 15:54:59

Buakaw
Gość
WindowsOpera 36.0.2130.65

Podanie by Buakaw

Nick : Buakaw
Level /color] :
(Poniżej 80lev): 76Lvl szybki progres jeśli chodzi o lvl
Reputacja : 303760tyś (Czerowny Mistrz)( Do zielonego NOS`a brakuje 47k repy )
Karty specjalisty :
~Dziki Strażnik 99j+9
~Zwiadowca 72j+9
~Myśliwy 42j+5
Eq:
~Prawa ręka: Łuk oblężniczy u7+7
~Lewa ręka: Sztylety ducha u6+4
~Zbroja: Kryształowa Tunika u7+6
Czemu chcesz dołączyć do naszej rodziny? :
~Chciałbym dołaczyć do tej fam ponieważ, są fajni i dobrzy członkowie oraz panuje miła atmosfera.
Jaka była Twoja poprzednia fam: ~ Moja poprzednia Fam to była Lame-DE-fond, odszedłem od niej z powodów osobistych do pewnych osób/graczy.
Imię: Bartek
Wiek : 19
Coś o sobie : Więc. Mam na imię Bartek. Jestem uczniem 3 klasy szkoły zawodowej na profilu Górnik eksploatacji podziemnej. Jestem przyjacielskim, miłym oraz pomocnym człowiekiem nie szukającym problemów. Trenuje aktualnie od ponad 2 lat Kickboxing oraz Muay Thai spełniając swoje marzenia i kształtując swój charakter. To było by na tyle jeśli chodzi o Mnie [dblpt])
Aktywność na co dzień: Staram sie wejść każdego dnia na NT i poświęcić jej na tyle czasu ile mogę.
Nastawienie do Glacy : Lubię przebywać na glacy, robić famowe rajdy (staram się być na każdym) oraz sprawdzać się w PVP w przeciwną frakcją.
Kontakty:
~ JustLettuce - Jest to mój serdeczny kolega z którym lubię rozmawiać i robić rożne rzeczy związane z NT.

Co do TS`a to posiadam wszystko co potrzeba i lubię spędzać na nim czas [dblpt])

#2 2016-04-22 20:17:34

Koka
Administrator
Dołączył: 2016-03-11
Liczba postów: 62
Windows 7Opera 36.0.2130.65

Odp: Podanie by Buakaw

Obecnie rek off wybacz

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum